Algemene voorwaarden
De Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle rechtsverhoudingen tussen opdrachtnemer en opdrachtgever, behoudens wijzigingen in deze voorwaarden welke door beide partijen uitdrukkelijk en schriftelijk dienen te zijn bevestigd.
Hieronder treft u de links aan naar de Algemene Voorwaarden waaronder de ten Hag-organisatie – afhankelijk van het type dienstverlening en het type opdrachtgever – haar werkzaamheden verricht.
Intern beloningsbeleid ten Hag Groep B.V.
Ingevolge de bepalingen uit het Besluit Gedragstoezicht financiële ondernemingen Wft geeft ten Hag graag openheid over het door haar gevoerde beloningsbeleid. Het beloningsbeleid van ten Hag is gericht op het bevorderen, aantrekken en behouden van goed gekwalificeerde medewerkers. Daarnaast is ons beleid gefocust op de belangen van de klanten én de onderneming op langere termijn.
Dit beloningsbeleid geldt voor de volgende onderdelen van ten Hag Groep B.V.:
– ten Hag Assurantieadviseurs B.V. handelend onder ten Hag Verzekeringsadviseurs
– ten Hag Hypotheekadviseurs B.V., handelend onder Hypotheeknet, ten Hag Hypotheekadviseurs B.V.
– ten Hag Pensioenadviseurs, ten Hag Pensioenadviseurs B.V.
Transparant en klantgericht belonen
ten Hag Groep B.V. hanteert een beloningsbeleid dat gericht is op het bevorderen van integere, zorgvuldige en klantgerichte dienstverlening. De vaste salarissen zijn marktconform en afgestemd op functie, kennis en ervaring. Variabele beloningen zijn beperkt van omvang en worden alleen toegekend bij goed gedrag, klantgerichte prestaties en het naleven van wet- en regelgeving.
Variabele beloning
Slechts een beperkt aantal medewerkers komt in aanmerking voor een variabele beloning. Deze bedraagt maximaal één bruto maandsalaris per jaar, waarmee wij ruim binnen het wettelijk bonusplafond van 20% blijven. Minimaal 50% van de variabele beloning is gebaseerd op kwalitatieve criteria, zoals:
– Klanttevredenheid
– Naleving van interne procedures en wetgeving
– Kwaliteit van advies en samenwerking
– Dossierbeoordelingen en klachtenafhandeling
Geen perverse prikkels
Het beloningsbeleid van ten Hag is zo ingericht dat het geen perverse prikkels bevat. Dit betekent dat medewerkers nooit worden gestimuleerd om producten of diensten aan te bieden die niet passen bij de klant. Bij het toekennen van variabele beloning wordt altijd beoordeeld of het klantbelang centraal heeft gestaan.
Aanpassing en terugvordering
Indien achteraf blijkt dat een variabele beloning onterecht is toegekend – bijvoorbeeld op basis van onjuiste informatie, onzorgvuldig handelen of een schending van regelgeving – kan deze worden aangepast of teruggevorderd door ten Hag.
Vragen?
Heeft u vragen over dit beloningsbeleid? Neem dan gerust contact met ons op. Wij geven u graag uitleg over hoe wij medewerkers belonen en hoe wij borgen dat klantbelang altijd voorop staat.