Uiteraard doen wij ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan echter wel eens voorkomen dat u niet tevreden bent. Als u een klacht heeft over onze dienstverlening verzoeken wij u ons daar zo spoedig mogelijk over te informeren. Na ontvangst van uw klacht nemen wij snel contact met u op. Klachten worden – indien nodig – door de directie behandeld.
Makelaarsgroep
Mochten wij onverhoopt niet tot een bevredigende oplossing komen, dan kunt u als consument of professionele opdrachtgever het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Makelaardij (algemene klachten) of bij de Raad van Toezicht NVM (klachten over de handelswijze van de makelaar). Meer informatie hiertoe treft u aan in de brochure NVM-klachtenprocedure (consument).
Financiële dienstverleningsgroep (verzekeringen, pensioenen en hypotheken)
Natuurlijk kunt u ons in eerste instantie telefonisch van uw klacht op de hoogte brengen. Hopelijk komen we er op die wijze snel met elkaar uit. Maar het kan ook zijn dat de kwestie iets ingewikkelder ligt. In dat geval verzoeken wij u de klacht schriftelijk of per email bij ons in te dienen. U kunt uw klacht sturen naar ten Hag financiële dienstverleningsgroep B.V., t.a.v. mevrouw A. Brunink, Postbus 438, 7500 AK Enschede of per mail naar info@tenhag.nl. Klachten worden door onze klachtencoördinator en indien nodig door de directie behandeld. Na ontvangst van uw klacht nemen wij snel contact met u op. Mochten wij samen niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u zich als consument wenden tot Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, Postbus 93257, 2509 AG den Haag of tot de website www.kifid.nl. Voor verdere informatie over onze klachtenprocedure verwijzen wij u naar Artikel 15 van onze Algemene Voorwaarden